FAQ


På denne side finder du svar på nogle af de mest almindelige spørgsmål, vi modtager. Du får svar på de nedenstående spørgsmål ved at klikke på dem. Er dit spørgsmål ikke på nedenstående liste, så er du velkommen til at kontakte os her
 

1. Hvornår kan jeg tilmelde mig til den nye sæson?

SheZones hold kører i det, der kaldes sæsoner. Det vil sige, at vi tilbyder undervisning i perioden september til maj. SheZone starter nye hold én gang årligt i starten af september.
 

2. Hvordan tilmelder jeg mig SheZones hold?

Du kan let tilmelde dig SheZones hold her på hjemmesiden ved at klikke på 'Hold'. Find derefter det hold, du gerne vil tilmelde dig, og klik på det. Hvis der er ledige pladser, så kan du tilmelde dig holdet. Læs teksten grundigt igennem, inden du trykker tilmeld. 

Er du allerede medlem af SheZone, så kan du nu tilmelde dig holdet ved at logge ind med din e-mail eller dit mobilnummer samt din adgangskode. Hvis du ikke tidligere har gået på SheZones hold, så skal du først registrere dig som medlem i boksen til venstre på skærmen.

Husk, at hvis du tilmelder et barn, så skal barnet tilmeldes i sit eget navn og med egen fødselsdag. Efter du er logget ind, skal du betale for din plads på holdet med et Dankort eller et andet godkendt betalingskort.
Hvis der ikke er ledige pladser på det ønskede hold, så kan du skrive dig på venteliste. Det er gratis at stå på venteliste til SheZones hold.

 

3. Hvor står jeg på ventelisten?

Du kan selv tjekke, hvor du står på ventelisten ved at logge ind på MEDLEMSLOGIN på denne hjemmeside. Her kan du se alle de hold, som du er tilmeldt eller står på venteliste til.
 

4. Hvordan finder jeg ud af, hvor lang venteliste der er til det hold, jeg gerne vil gå på?

Du finder det ønskede hold under 'Hold'. Når du klikker på det, så kan du se en beskrivelse af holdet i højre side af skærmen. Her står der blandt andet, hvor mange ledige pladser, der er på holdet.

Hvis du ser et negativt tal, eksempelvis -12 ud af 20 pladser, så er der 12 personer på venteliste. Er der i stedet et positivt tal, eksempelvis 4 ud af 20 ledige pladser, så betyder det, at der er 4 ledige pladser på holdet.
 

5. Hvis jeg står på venteliste og får tilbudt en plads midt i sæsonen, skal jeg så betale fuldt kontingent?

Kontingentet tilpasses løbende så det beløb de ser på tilmeldingen er det du skal betale.
 

6. Må jeg tage min lille søn med, når jeg selv eller min datter skal i svømmehallen?

Nej det må du ikke, og du må af sikkerhedsgrunde heller ikke selv være tilstede under din datters undervisning. I SheZone har vi en regel om, at der ikke må være tilskuere tilstede under undervisningen, da dette distraherer både svømmerne og trænerne.
 

7. Hvor kan jeg få hjælp til at tilmelde mig hold?

Du er altid velkommen til at kontakte os.

 

8. Kan jeg få penge tilbage, hvis min træning bliver aflyst?

Nej, det kan du ikke. SheZone er en frivilligdrevet forening i København. Derfor har vi ikke har vores egne svømmehaller og sale. Vi låner vores faciliteter af kommunen. Af og til skal kommunen selv bruge svømmehallen eller salen, og på helligdage er disse lukket.

Det betyder, at vi kan blive nødt til at aflyse undervisningen enkelte gange. Hvis undervisningen bliver aflyst pga. helligdage eller kommunalt brug af hallen/salen, vil vi informere om dette i så god tid som muligt. 

Derudover kan der forekomme sygdom blandt vores instruktører. I det tilfælde forsøger vi så vidt muligt at finde en vikar, der kan tage sig af undervisningen, men der kan forekomme aflysninger pga. sygdom.

Du må forvente, at der vil ske aflysninger i løbet af en sæson. Prisen på kontingentet er sat lavt for at tage hensyn til disse aflysninger og for at sørge for at alle kan være med.

Prisen dækker i øvrigt et medlemskab af foreningen SheZone (og dermed muligheden for at deltage i foreningens aktiviteter mm.) og ikke et fast antal undervisningstimer. 
 

9. Kan jeg få mine penge tilbage, hvis jeg stopper på holdet?

Hvis du ikke længere kan gå på dit hold pga. sygdom, og hvis du har en lægeattest på dette, så kan du få tilbagebetalt kontingent ved at kontakte os.
Hvis du af andre årsager ikke længere ønsker at følge undervisningen, så er det desværre ikke muligt at få tilbagebetalt dit kontingent.
SheZone | info@shezone.dk | Tlf.: 30302172